مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژیها و تکنولوژيهایی گفته میشود که شرکتها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملاتشان با مشتری در طول چرخهی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش به کار میگیرند. سیستمهای CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانالهای مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وبسایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانالهای بازاریابی و رسانههای اجتماعی، طراحی میشوند. در این .
گاه اینترنتی مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,مدیریت ارتباط ,پاورپوینت مدیریت ,دانلود پاورپوینت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط ,دانلود پاورپوینت مدیریت منبع
درباره این سایت