دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژي‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند. در این .

دریافت فایل


گاه اینترنتی مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,مدیریت ارتباط ,پاورپوینت مدیریت ,دانلود پاورپوینت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط ,دانلود پاورپوینت مدیریت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عروسک پایگاه اختصاصی باشگاه رزم آوران نفت اهواز Velvet dream آکادمی بورس تابلو فرش چنل گروپ | معرفی شبکه های اجتماعی آموزش تعمیرات لوازم خانگی (کولر گازی ، پکیج، داکت اسپلیت) مدل لباس مردانه اسپرت امسال